Polska 97,19% Polska

Krajów
00042
Dzisiaj:  42 Wczoraj:  50 Ten miesiąc:  1.992

Tegoroczny rajd rowerowy odbył się w dniach 10-14 sierpnia. Grupa liczyła dwanaście osób. Uczestnicy przejechali około 250 km od Opola do Kamieńca Ząbkowickiego. Przed podróżą uczestniczyliśmy we Mszy Św. o godz. 6.00 w naszej parafii. Po niej wyruszyliśmy do Opola, w którym zwiedziliśmy kościół oo. Franciszkanów, katedrę, Most Groszowy, Wieżę Piastowską i zabytkowy rynek miejski, a później w dzielnicy Czarnowąsy kościół św. Anny i kościół ponorbertański.

Kolejnymi punktami były: Turawa (tu mieliśmy pierwszy nocleg), Kamień Śląski (miejsce narodzin św. Jacka), Góra św. Anny (drugi nocleg). Następnego dnia w Zdziszowicach przeprawiliśmy się prze Odrę promem rzecznym. W miejscowości Moszna, zwiedziliśmy przepiękny zamek, i dotarliśmy do Głogówka – tu mieliśmy kolejny nocleg, który szczególnie pozostanie w naszej pamięci poprzez wyjątkowo ciepłe przyjęcie nas przez tutejszego Ks. Proboszcza z bratniej parafii (również p.w. Św. Bartłomieja) – więcej informacji nt. znajdziemy na tej stronie: https://parafia.glogovia.pl/aktulanosci/kronika-2020/510-odwiedziny-grupy-rowerzyst%C3%B3w.html.

W kolejnych dniach zwiedzaliśmy:
Biała, Nysa (ostatni nocleg), Otmuchów i Kamieniec Ząbkowicki.

Podążając tym malowniczym szlakiem mogliśmy podziwiać piękno przyrody i uwielbiać Boga w tym, co dla nas stworzył. Każdego dnia wyprawę rozpoczynaliśmy od Mszy Św.

To już czwarty rajd rowerowy organizowany przez Ks. Proboszcza. Z każdego wracamy z innymi, wyjątkowymi wspomnieniami, wypoczęci, napełnieni Bożą Mocą, gotowi by podejmować trud codziennych zmagań i obowiązków.

Nad Zalewem Turawskim

W Głogówku z miejscowymi księżmi

Gdzieś w trasie (czyt. w polu)